donderdag 10 april 2014

El paraiso, Escuelita y mas

Hello! 

Ik ben redelijk druk bezig geweest de voorbije week en geen tijd gehad voor mijn blog. 
maar nu zal ik jullie een beetje vertellen over wat er de voorbije weekjes gebeurt is hier. 
Vorige week zondag ben ik naar El Paraiso geweest, dat is een rivier een beetje verder dan het dorp waar er een mooie plaats is om te zwemmen en diep genoeg om van de rotsjes in het water te duiken. 
Ik ging met een hele groep dominicaanse jongeren uit het dorp.  
Na eventjes zwemmen begon het helaas te regenen en gingen we eruit, maar ik denk dat ik dit weekend nog eens ga om te zwemmen. 

In de Escuelita was ik vandaag voor de laatste keer, volgende week is er geen omdat het Semana santa is, de week voor pasen, en dan werken de mensen niet. 
Ik ben ook op bezoek gegaan bij het pasgeboren babytje van Chicho, 1 van de mensen van Centro Verde. 

Vanavond komen er 3 belgen aan, dat zal weer heel veel veranderen, ik heb maandag gemerkt dat het de eerste tijd toch wel lastig zal zijn om Nederlands te babbelen. Maandag was er hier een groep belgische dokters die hier in de buurt werken, maar ze waren enkel eventjes hier voor het middageten.

Ik ga vragen aan de belgen of ze zin hebben om het weekend van Semana Santa naar Cabarete te gaan, of ergens anders naar de zee, want dat zou ik toch graag nog eens doen, de zee bezoeken. 

Zaterdag denk ik naar Dajabon te gaan en misschien ook eventjes de markt in Loma bezoeken, om toch maar eventjes nog een uitstapje te maken want in het weekend is hier niet zoveel te doen. 


Zo nu zijn jullie weer eventjes ingelicht, Ook ben ik bijna terug in Belgie, dus dit zal een van de laatste blogberichten zijn. 
alvast bedankt om te lezen, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden. 

Als ik nog ergens tijd vind zal ik nog schrijven over het werk dat ik met de dokters ga doen de week na pasen. 

groetjes, 
Anna

Geen opmerkingen:

Een reactie posten