zondag 9 februari 2014


Into the  jungle ( Bezoek aan het nationaal park) 


Vandaag had ik afgesproken met Lukas (de duitse jongen uit het dorp)

en Stacey, De amerikaanse uit het dorp om samen naar het nationaal
park te gaan, dat was een 2 uur wandelen denk ik.
We gingen normaal om 9 uur vanmorgen vertrekken, maar dat is
uiteindelijk half 12 geworden omdat stacey nog een vergadering had.
We wandelden door de jungle, en hebben dan in het eerste deel van het
nationaal park gelunched, maar veel verder zijn we niet gegaan omdat
ik me weer ziek voelde,
Dus gingen we terug, maar dat was nog een tocht van 2 uur. Die was
heel avontuurlijk. Ook de hond van stacey was ook mee.  In het
nationaal park en de weg ernaartoe was er supermooie natuur (Jungle)
Door de rivier, door de jungle, 2 keer was ik bijna mijn camera
'kwijt'. De eerste keer was hij gevallen door dat ik geslipt was en is
hij gerolt tot net op de boort van een irigatiekanaaltje, dus net niet
in het water, OEF!  En de tweede keer was ik gevallen door gladde
stenen in de rivier en was mijn tas bijna helemaal nat geworden,
gelukkig is hij redelijk waterdicht, maar voor de zekerheid heb ik hem
erna in de rugzak van Lukas gestoken...
Questie van mijn lompheid een beetje te voorkomen.
Het was een hele leuke tocht, maar ben wel verbrand door de zon, ik
heb ook beetje hoofdpijn ervan.
Terug op Centro verde waar ik verblijf heb ik even een  korte douche
genomen, maar het is hier enkel koud water en savonds is dat niet zo
leuk want dan is het veel frisser, en erna wat gerust.
Morgen een rustdag en beter worden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten